REKLAMACE
>>PEČLIVĚ PROSÍM PŘEČTĚTE KAŽDÝ ŘÁDEK TOHOTO SDĚLENÍ<<
V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:
/Reklamace, která nebude odeslána touto cestou, nebude brána za přijatou. Reklamace vyřizujeme pouze skrze e-mail k tomu určený, ne telefonicky!
Prosím, berte to na vědomí.
Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení./
Klíč, který byl zakoupen chybně, tzn. nezkontrolovali jste si, zda kupujete klasický Office, nebo pro Mac, případně jste si zakoupili Office, který není kompatibilní s vašim Windowsem, použili jste ho, tím pádem jste ho již aktivovali pod váš PC, takový klíč NELZE REKLAMOVAT!
Bohužel, klíč, který již byl použit, je v tento moment neplatný pro možnost prodeje a použití pro dalšího uživatele. Z tohoto důvodu nemáme možnost vám jej vyměnit, reklamovat, nebo vrátit peníze. Prosím vždy pečlivě ZKONTROLUJTE který office, či windows kupujete!
1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)
Případně jej naleznete zde:
https://www.softwareprovsechny.cz/instalace-office/
2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:
- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.
- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).
- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz
- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky.
Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Samozřejmě děláme vše proto, aby vyřízení bylo daleko rychlejší.
Prosím, myslete na to, že reklamaci nevyřizujeme na počkání, okamžitě a obratem!
Vaše reklamace řešíme každý všední den od 9:00-17:00.