NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY
O NÁS
O PRODUKTECH
Ano, všechny naše licence jsou trvalé. Nemusíte platit žádné měsíční ani roční poplatky.
Druhotná licence (tzv. použitá) je licence, která je vykoupena od velkých společností, které již licenci nevyužijí, např. z důvodu přechodu na novější software. Tyto licence mohou být v souladu s evropskou směrnicí dále legálně přeprodávány.
Veškeré naše licence jsou bezproblémové, protože vše řešíte přímo přes Microsoft. V praxi to znamená, že aktivační klíč, který od nás obdržíte, zadáváte přímo na stránkách Microsoftu. Přihlásíte se svým MS účtem, zadáte aktivační klíč. Microsoft ověří jeho pravost a až poté si stáhnete instalaci. Po instalaci přichází další ověření od Microsoftu, a to buď telefonicky nebo online.Vždy tak máte jistotu, že máte opravdu platný a plnohodnotný systém 2 x ověřený přímo Microsoftem.
Přenést můžete pouze licence Office 2021. Ostatní licence nelze přenést.
Bude fungovat licence Office 2016 na Windows 10 či novějších?
Ne nebude. Na Windows 10 a novější musíte zakoupit Office 2019 a novější.
Ne, nabízíme pouze elektronické licence, kdy Vám do emailu dorazí aktivační klíč a návod na jeho uplatnění. Instalace je velice jednoduchá. Více o instalaci najdete zde:
https://www.softwareprovsechny.cz/instalace-office/
Náš systém je automatizovaný.
Tzn. že vše odchází automaticky.
Tzn. že v momentě, kdy se vaše platba připíše na náš účet, bude vám klíč spolu s návodem na jeho použití doručen na e-mail.
V dalším e-mailu Vám pak dorazí faktura v elektronické podobě.
Vše Vám přijde do e-mailu. Obratem po připsání peněz na náš účet.
Prosím myslete na to, že některé banky nemají možnost okamžitého převodu a spárování platby s objednávkou může nějakou chvíli trvat.
Samozřejmostí je i návod, kde Vám krok po kroku popíšeme, jak aktivační klíč použít.
To bohužel ne. Všechny naše licence jsou elektronické. Jsou dodávány ihned po připsání peněz na Váš email.
Některé tuzemské převody mohou trvat až 24 hodin. Pokud Vám klíč nedorazí ani do 24 hodin, kontaktujte nás prostřednictvím online chatu.
Může se stát, že náš automatizovaný sytém nedokáže správně přiřadit platbu k Vaší objednávce (chybějící nebo špatný variabilní symbol atd.) V tom případě napište do našeho online chatu, případně na email: reklamace@softwareprovsechny.cz a zašlete nám potvrzení o provedené platbě. Vaši objednávku pak obratem vyřídíme.
V případě, že se Vám nedaří aktivovat licenční klíč, udělejte prosím printscreen (fotku obrazovky) s uvedenou chybou a zašlete nám jej na email: reklamace@softwareprovsechny.cz
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?
V případě, že máte problémy s aktivací zakoupeného produktu, postupujte následovně:
1.) Zkontrolujte, že jste udělali vše dle přiloženého návodu v emailu, který Vám byl zaslán spolu s aktivačním klíčem. (telefonická aktivace apod.)
2.) Pokud nejde aktivační klíč aktivovat ani telefonicky, postupujte dle následujících kroků:
- Udělejte Kopii obrazovky s chybovou hláškou (printscreen případně použijte aplikaci Výstřižky - ve Windows 10) a popište stručně o jaký problém se jedná.
- Přidejte číslo objednávky a kontaktní údaje (email a telefon, kam Vám můžeme zavolat).
- Vše odešlete emailem na adresu: reklamace@softwareprovsechny.cz
- Do předmětu uveďte: REKLAMACE + číslo Vaší objednávky
Vaši reklamaci se pokusíme vyřešit v co nejkratším možném čase.
Na vyřízení reklamace máme 30 dní. Samozřejmě děláme vše proto, aby vyřízení bylo daleko rychlejší.
Prosím, myslete na to, že reklamaci nevyřizujeme na počkání, okamžitě a obratem!
**Reklamace, která nebude odeslána výše popsanou cestou nebude brána za přijatou. Snažíme se reklamační řízení co nejvíce zjednodušit. Děkujeme za pochopení.